انواع المنت هاي ميله اي

انواع المنت هاي ميله اي

یکی از پرمصرف ترین محصول تولیدی در شاخه المنت می باشد. قابل انعطاف و شکل پذیر بودن آن ، تولید گرمایی یکسان و مطلوب ، انتقال حرارت در شرایط کاری متنوع ، مقاوم در برابر ضربه ، ایمنی و راندمان بالا از مشخصه این نوع المنت می باشد .

اتصالات برق آن هر کدام از یک جهت به صورت مفتول های رزوه دار و فیش های مربوطه است که توسط سیم و کابل نسوز همراه با عایق حرارتی به تابلو کنترل متصل می گردد.

در شرکت پارس المنت , المنت های میله ای در سایز های مختلف از جمله سایز از قطر ۶ الی ۱۸ میل تولید می گردد اما در قطر 6 و 8 میلیمتر به دلیل پر مصرف بودن آماده موجود می باشد و در اندازه های مختلف به صورت سفارش ساخت تولید می گردد. با پوشش های استیل ، تیتانیوم ، مس بسته به نوع کاربرد و کارایی که دارد تولید می شود. قابل اتصال به انوع فلنج ، مهره ، صفحات فلزی و قطعات نگه دارنده است که با توجه به نوع کاربری که دارد مورد استفاده قرار می گیرد

انواع المنت هاي ميله اي پارس المنت ساخته شده از دی اکسید سیلیسیوم که درهنگام ساخت لایه ای از این عنصر مرکب سطح المنت را فراگرفته و مانع اکسید شدن می شود و بین رنج حرارتی 1400تا1800درجه سانتیگراد در سایزها و اشکال گوناگون قادر به کار می باشند .

موارد مصرف المنت سیلیکون کارباید sic: صنایع شیشه - سرامیک - صنایع الکترونیک کریستالی - ساخت مگنت ها - آزمایشگاهها - پروژه های تحقیقاتی ، دانشگاه ها و کوره های حرارتی تعمیرانواع کوره های دمای بالا تا 1800درجه وکوره های آزمایشگاهی