انواع سیم های کروم نیکل

از سیم های کروم نیکل در ساخت المنت ها و هیترهای گرمایی استفاده می کنند، به دلیل آن که این سیم ها مقاومت بسیار بالایی دارند.

سیم های المنت تولید شده از جنس کروم و نیکل به دلیل مقاومت بالایی که دارند رسانای خوبی برای جریان الکتریکی نیستند و همین امر باعث شده تا از این سیم ها برای تولید انواع هیترها و بخاری های برقی استفاده شود.

دلیل مقاومت بسیار بالا در سیم های کروم نیکل ترکیب آلیاژ هایی از جمله آهن، نیکل و کروم می باشد؛ این سیم ها در برابر آسیب فیزکی و زنگ زده مقاوم می باشند به همین دلیل می توان از آن ها در زیر آب و فضاهای مرطوب هم استفاده کرد.

انواع سیم های کروم نیکل

پارس المنت افتخار دارد که به عنوان واردکننده اصلی سیم های المنت KANTHAL - VDM – RESCAL اروپایی اصل و به ترتیب ساخت کشور سوئد ، آلمان و فرانسه به صورت تخت و گرد با آلیاژهای مختلف ALCO – Nicr3020 – N90 - N80 نرم می باشد. در صورت نیاز به سرتیفیکیت اصل برای کالا ارائه می گردد.

این شرکت به عنوان وارد کننده اصلی سیم های اروپایی از جمله VDM آلمان ، رسکال فرانسه ، کنتال سوئد در سایز های مختلف فعالیت دارد. این سیم ها به صورت تخت ، گرد یا آلیاژ NICR ( نیکل کروم ) ، ALCO آلکروم ،نیکروتال N80 ، مس نیکل CUNI می باشد.

موارد استفاده این سیم ها به صورت گرد در هر گونه کوره تا دمای 1800 درجه سانتی گراد به صورت سیمی جهت برش فوم یا ابر و تخت جهت برش و دوخت استفاده میشود ، هرگونه ثبت سفارش جهت واردات هرگونه سیم المنت خاص انجام می شود.

سیم های المنت کروم نیکل در مقطع گرد و تخت در سایزهای مختلف همراه بامقاومتهای متنوع در اهم های مختلف . سیم المنت از جنس کروم نیکل بوده و بر اساس سایز بندی تا دمایی بالغ بر 1250 درجه سانتیگراد را پوشش می دهد . موارد منصرف : گروههای برقی- کوره های آزمایشگاهی- کوره های خم کن شیشه و ….. ( لوازم حرارتی را با خیال راحت از ما بخرید )