المنت های فلنج دار صنعتی

المنت های فلنج دار صنعتی

یا سوپر هیترها جهت گرم کردن آب مخازن تانکر های حجیم و یا مایعات خورنده در صنعت کاربرد فراوان دارد دارای المنت هایی با پوشش استیل ضخیم و بدون درز بر روی فلنچ های سفارشی از جنس استیل یا برنج به صورت جوش آرگون آب بندی می شوند

برای ایجاد حرارت در داخل مخازن سیالات و بونکرها که احتیاج به گرمایش داخلی دارند کاربرد پیدا می کند. برای جدا سازی بخش حرارتی و قسمت اتصالات الکتریکی وهچنین نصب و نگه داری المنت از فلنج استفاده می گردد. حرارت تولیدی توسط ترموستات و ترموکوپل ها قابل کنترل می باشد. المنت های میله ای با قطر وتوان متغیر برروی فلنج های مربوطه به گونه ای نصب می گردد که اتصالات برقی خارج از محدوده گرمایی المنت وبر روی فلنج میباشد که توسط درپوش و جعبه های کانکشن که محفظه ایی با قابلیت داشتن ویژگی الکترواستاتیک است کاملا پوشانده تا ایمنی کاری هیترها کاملا رعایت شود.

گرمای تولیدی هیترهای فلنج دار مستقیما به سیال و مواد حرارت پذیر انتقال داده می شود یعنی تماس مستقیم دارد لذا برای کارکرد درهمه شرایط حتما باید نوع موادی که نیازبه حرارت دیدن دارد کاملا مشخص گردد واطلاعات مربوطه وترکیبات آن تاثیرمستقیمی در تولید این نوع از هیترها دارد که با توجه به شرایط از پوشش های ویژه ای برای محافظت المنت استفاده می گردد.

فلنج ها از جنس استیل و برنج است که به صورت رزوه دار بر روی بوشن مربوطه نصب می شود و نوع دیگر آن فلنج مسطح است که با پیچ ومهره بر روی مخازن قرار می گیرد. ظرفیت مخازن بزرگ و پالایشگاهی که نیاز به این نوع المنت ها دارند با حجم بزرگتری تولید می شود. تعداد هیترهایی که روی فلنج این المنت نصب می شود بالغ بر 100 عدد میباشد که نحوه تولید و راه اندازی آن یک پروژه خاصی است که این شرکت توانسته است تعداد قابل توجهی را برای مصارف صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی تولید و راه اندازی کند ونیاز صنعت کشور را در محصولات حرارتی ، صنعتی تامین نماید.